Casting Crowns / Who Am I 我是誰

2月 13, 2008 dawning06 5 Comments

Oslo UPC Youth Group 表演

Who Am I / Casting Crowns

Who am I, that the Lord of all the earth
Would care to know my name
Would care to feel my hurt
Who am I, that the Bright and Morning Star
Would choose to light the way
For my ever wandering heart

我是誰?那創造天地的主
會知道我的名字嗎
會在乎我的傷痛嗎
我是誰?那明亮的晨星
會選擇光照我的道路
為我那漂泊的心

Not because of who I am
But because of what You've done
Not because of what I've done
But because of who You are

不是因為我是誰
乃是因為祢所作的
不是因為我所作的
乃是因為祢是誰

I am a flower quickly fading
Here today and gone tomorrow
A wave tossed in the ocean
A vapor in the wind
Still You hear me when I'm calling
Lord, You catch me when I'm falling
And You've told me who I am
I am Yours
I am Yours

我是一朵將快消逝的花朵
今日還在,明日消失
像大海中的波浪
像風中的水氣
當我呼求,祢總是垂聽
主啊,當我跌倒,祢總是扶持
祢告訴我,我是誰
我是祢的
我是祢的

Who am I, that the eyes that see my sin
Would look on me with love
and watch me rise again
Who am I, that the voice that calmed the sea
Would call out through the rain
And calm the storm in me

我是誰?看見我的罪的那雙眼
會以慈愛的眼神注視我
看著我重新站起來嗎
我是誰?那平靜風浪的聲音
能在雨中呼喚我
平靜我內心的風暴嗎

Not because of who I am
But because of what You've done
Not because of what I've done
But because of who You are

不是因為我是誰
乃是因為祢所作的
不是因為我所作的
乃是因為祢是誰

I am a flower quickly fading
Here today and gone tomorrow
A wave tossed in the ocean
A vapor in the wind
Still You hear me when I'm calling
Lord, You catch me when I'm falling
And You've told me who I am
I am Yours, I am Yours

我是一朵將快消逝的花朵
今日還在,明日消失
像大海中的波浪
像風中的水氣
當我呼求,祢總是垂聽
主啊,當我跌倒,祢總是扶持
祢告訴我,我是誰
我是祢的
我是祢的

I am Yours
Whom shall I fear
Whom shall I fear
'Cause I am Yours
I am Yours

我是祢的
我還需懼怕什麼呢
我還需懼怕什麼呢
因為我是祢的
我是祢的

5 則留言:

  1. 請問~~
    這少歌很好聽!!
    是教會的嗎?
    可以寄mp3檔給我嗎?
    感動人心

    回覆刪除
  2. 起初,你是屬神的
    蒙神所召
    現在
    為要證明你仍是屬神的
    不論你向東西開展
    只要單單知道
    惟有你的主
    是你腳前的燈
    認定祂做你的主
    經上計著說-詩118:8 投靠耶和華,強似倚賴人
    你必不致缺乏
    過往你盡力證明你是屬神的
    耗盡人的能力
    只為證明你是屬神的
    抬頭看看不遠處
    漠然回首
    那人卻在十架高舉處
    祂說:你始終都是屬我的
    義人必因信稱義
    未來
    祂為你證明
    你始終都是屬祂的
    你的神若用十字架作印記愛你
    就沒有人可以定你的罪
    仰望十架
    那是堅固的印記
    忠貞的愛情
    白白的恩典
    你們拿什麼努力去換呢?
    你們已經被承認了
    就當卸下
    好叫妳們真知道
    安息之中
    可以會見神的能力
    因祂說
    林後12:9 他對我說:我的恩典夠你用的,因為我的能力是在人的軟弱上顯得完全。
    我介紹一位耶穌基督給你認識
    是你起初認識的那一位
    也將是不曾改變的那一位
    在祂沒有矛盾的道
    全然沒有灰暗的邊緣
    神是愛
    是饒恕
    是包容
    不輕易發怒
    是能叫罪人真心相信的那一位
    是我們當信的耶穌基督
    這是為什麼
    你稱為
    基督徒
    當學祂的樣式

    回覆刪除
  3. 請問,你的歌詞資料,我可否引用在我的部落格中?非商業用途。我會註明是引自你的網站,謝謝!

    回覆刪除
  4. 你好!我也想引用你的歌詞,請問可以嗎?我會註明轉載處,謝謝

    回覆刪除
  5. to chipsahoyg
    歡迎引用

    回覆刪除